دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
سید هاشم صفی الدین

حوزه/ دفتر سیاسی انصارالله یمن شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین را به مقاومت اسلامی لبنان، ملت لبنان و فلسطین و امت اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دفتر سیاسی انصارالله یمن شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین را به مقاومت اسلامی لبنان، ملت لبنان و فلسطین و امت اسلامی تسلیت گفت و همبستگی کامل خود را با مقاومت اسلامی لبنان و ملت لبنان اعلام کرد و بر حق آن ها در پاسخگویی مشروع به تمامی جنایات دشمن صهیونیستی تأکید نمود.

دفتر سیاسی انصارالله با صدور بیانیه ای اعلام کرد که شهید امت جناب سید هاشم صفی الدین به عنوان مجاهدی بزرگ، مؤمن و شجاع در مقابل دشمن صهیونیستی زندگی خود را سپری کرد. وی همچنین عمر خود را تا آخرین لحظه عمر شریف خود در دفاع از لبنان و فلسطین گذراند.

دفتر سیاسی انصارالله گفت: شهید صفی الدین بهترین پشتیبان و یاور سید شهدای مقاومت سید حسن نصرالله در طول عمر جهادی او بود.

انصارالله تأکید کرد: شهیدان صفی الدین و نصرالله شگفت انگیزترین الگوهای ایمان و برادری و جهاد و فداکاری و رستگاری بودند تا اینکه در راه بیت المقدس و فلسطین در راه خدا به شهادت رسیدند.

دفتر سیاسی افزود: فداکاری‌های بزرگی که حزب‌الله در دفاع از غزه و پیروزی مظلومان آن انجام می‌دهد، در نزد خداوند از بین نخواهد رفت و خون پاک حزب‌الله در راه مقدس‌ترین، بزرگ‌ترین و عادلانه‌ترین مسئله یعنی مسئله فلسطین فدا شد.

دفتر سیاسی انصارالله خاطرنشان کرد که فداکاری‌های حزب‌الله نشان‌دهنده ثبات و راستی موضع، سلامت بینش و صحت رویکرد آن در زمان سازش و کوتاهی نفرت انگیز اعراب است.

انصارالله از نقش بزرگ و تاریخی حزب الله در حمایت از مسئله فلسطین، دفاع از لبنان و حاکمیت آن و دفاع از کل امت قدردانی کرد و از ضربات حزب الله در عمق دشمن اسرائیل و قهرمانی مجاهدان آن در میدان تمجید کرد.

دفتر سیاسی انصارالله با اشاره به اینکه نیروهای مسلح یمن در حال ادامه مرحله فشار بر دشمن صهیونیستی در پیروزی غزه و مردم آن هستند، تاکید کرد: عملیات نیروهای مسلح تا زمان جنایات نسل کشی صهیونیست ها علیه فلسطین و لبنان متوقف نخواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha